Customer Success Manager

Customer success manager - deltid

Vi söker en serviceinriktad, lösningsorienterad och engagerad person som vill komplettera vårt team!

Knatteplock är ett litet men snabbväxande företag med spännande visioner. Vår affärsverksamhet idag består av en e-handel där vi säljer produkter kopplat till barns ätande.

Vi sätter stor vikt vid att hjälpa våra kunder med mycket hög servicenivå, och prioriterar därför att hålla hög kvalitet på vår kundtjänst. Nu när vi växer så behöver vi därför bli fler som kan koordinera våra kundärenden.

Personer vi söker ska ha nedan egenskaper:

  • Serviceminded
  • Sätter alltid kunden först
  • Lösningsorienterad
  • Prestigelös
  • Teamspelare
  • Uttrycker sig väl i tal och skrift

Det är meriterande om du jobbat med kundservice eller service i någon form. Det är ett stort plus om du har ett brinnande intresse för marknadsföring.

Rollen kommer ibland att innefatta andra arbetsuppgifter när stöttning behövs i andra delar i verksamheten. Det är därför viktigt att du kan snabbt ändra fokus och ta dig an uppgifter som man ibland måste tilldelas med kort varsel.

Vi värdesätter stort vikt vid personlighet och för att lyckas och trivas i rollen krävs att man är prestigelös. För den som är driven finns stora möjligheter att vidareutvecklas tillsammans med företaget.

Dina arbetsuppgifter, exempel:

  • Koordinera returer från kunder
  • Ändra uppgifter i en order
  • Hjälpa kunder med att lokalisera order
  • Svara på frågor om kundordrar
  • Svara på frågor om våra produkter
  • Hantera reklamationer


Plats:
Stockholm (möjlighet att jobba hemma ca 2 dagar i veckan, i övrigt ser vi gärna att du jobbar från vårt kontor i Gubbängen)

Antal timmar: arbete ca 4 timmar per dag (måndag-fredag, totalt 20 timmar).

Arbetstider: det är flexibla arbetstider men vi ska alltid svara kunderna inom minst 24 timmar så det måste du kunna anpassa dig till.

Anställningsform: timanställning till att börja med och förmodligen tillsvidareanställning inom snar framtid.

Anställningsstart: gärna i augusti, absolut senast i september.

Lön: diskuteras utifrån din unika erfarenhet och kompetens. 

Är du intresserad? Skicka ett CV och personligt brev till: karriar@knatteplock.se. Intervjuer sker löpande och tjänsten kommer tillsättas inom kort. Skicka därför in ansökan så snart du kan.

Vi ser fram emot din ansökan!