FAQ

Leverans

- Vår leverantid är 2-5 arbetsdagar inom Norden. Cirka 4-7 arbetsdagar utanför Norden.

Inom Sverige kan du välja mellan DHL, Postnord & Budbee box eller Budbee hemleverans.

-När ditt paket skickades från lagret har du mottagit ett mail med en spårnigslänk där du kan följa ditt paket.

- Hämtar du inte ut ditt paket från ditt ombud kommer det automatiskt att skickas tillbaka till oss efter 7 dagar. Vi tar då ut en avgift på 200 SEK för ej uthämtat paket. Se våra köpvillkor här.

- Kontakta vår kundtjänst info@knatteplock.se så hjälper vi dig gärna vidare.

- Vi har fri frakt över 599 SEK. Handlar du under detta belopp eller önskar ett annat fraktsätt än det som är fraktfritt, är frakten en extra kostnad på 49 kr inom Sverige.

Min order

- Kolla gärna om den har hamnat i din mails skräpkorg. Har du inte mottagit din orderbekräftelse dagen efter ett köp, kontakta oss gärna info@knatteplock.se så skickar vi den till dig.

- Vi kan tyvärr inte lägga till en produkt på en redan lagd order. Men du är varmt välkommen att lägga en ny order.

- Du är alltid välkommen att maila oss info@knatteplock.se så hjälper vi gärna till att kolla upp om det är möjligt. Det är dock ingen garanti. 

- Du kan alltid maila oss info@knatteplock.se och kolla om det är möjligt. Har ordern redan hunnit processas är det dessvärre inte möjligt. 

- Vi har en leveranstid på 2-5 arbetsdagar. Har du inte mottagit din order efter detta tidsspann, kontakta oss gärna info@knatteplock.se så hjälper vi dig med din order. 

- Du kan alltid skjuta upp fakturan via Klarna eller kontakta oss info@knatteplock.se så hjälper vi dig med det.

- Vi beklagar att du har mottagit fel produkt eller saknar en produkt. Maila vår kundtjänst info@knatteplock.se så hjälper vi dig.

Returer

-Maila ditt ordernummer till info@knatteplock.se och meddela att du önskar göra en retur. Vi bifogar en retursedel i mailet.

- Inom 30 dagar efter att vi har mottagit din retur. Då sker återbetalning till ditt konto eller kreditering av din faktura.

- Vi beklagar verkligen detta. Maila gärna vår kundtjänst info@knatteplock.se med en beskrivning av vad som är fel på produkten tillsammans med en bild eller video som visar hur produkten är felaktig så hjälper vi dig vidare.

- Upplever du att du har mottagit en defekt produkt är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice info@knatteplock.se så hjälper vi dig gärna vidare. 

-Du har 14 dagar på dig att ångra din order från det att du mottagit din produkt. Maila oss på info@knatteplock.se så hjälper vi dig vidare.

Betalning & Återbetalning

- Dessvärre har vi inte möjlighet att uppdatera betalsätt på en redan lagd order.

- Har det inte dragits eller reserverats pengar från ditt konto kan det vara så att din order inte har gått igenom, alternativt har du valt att betala via delbetalning eller faktura. Kontakta gärna vår kundtjänst info@knatteplock.se så hjälper vi dig.

-Det kan ta upp till 30 dagar för oss att hantera återbetalningar. Kontakta gärna vår kundtjänst info@knatteplock.se om den tiden har överskridits så kollar vi på ditt ärende.

- Du skriver in ditt presentkortsnummer i kassan. Det finns ett fält i kassan där du skriver in koden.

- Kolla i din skräpkorg om den har hamnat där. Har den inte det, är du varmt välkommen att kontakta oss info@knatteplock.se så hjälper vi dig vidare.

Produkter

- Våra produkter säljs endast på vår hemsida.

- Dessvärre kan vi för tillfället inte slå in ditt paket.

Alla vår produkter är tillverkade av 100% livsmedelsgodkänt silikon och är certifierat enligt LFGB och FDA- standard. Du kan läsa mer om vår produktsäkerhet här.

Alla vår produkter är certifierat enligt LFGB och FDA- standard. Dessa har de mest omfattande och strikta testerna av alla standarder. De uppfyller även lagstiftningen gällande kemikalier som tex REACH. Läs mer produktsäkerhet här.

-Alla våra produkter är speciellt anpassade för små barn och kan användas från 6 månader.

Som med alla tallrikar helt i silikon så är det svårt att få sugproppen att sitta 100%. Det beror på att materialet är mjukt och formbart. Ett tips är att blöta sugproppen innan du sätter fast den på underlaget, så sitter den fast som bäst.

Sociala Medier & PR

- Du är välkommen att maila vår kundtjänst på info@knatteplock.se

- Vi är otroligt glada att du tycker om våra produkter och är intresserad av att bli återförsäljare. Just nu har vi valt att endast sälja våra produkter exklusivt på vår egen hemsida.

Men maila oss gärna till info@knatteplock.se så kan vi prata mer.

Övriga frågor

- Du finner all information här.

- Du finner all information här.